იყავით კონტაქტზე
იურიდიული

WLTP

მსოფლიოს მასშტაბით ჰარმონიზებული მსუბუქი ავტომობილის ტესტირების პროცედურა (WLTP)

1980-იანი წლებიდან მოყოლებული, ევროპული ახალი ავტომობილის გამონაბოლქვების და საწვავის ეკონომიურობის ტესტები ჩატარდა ახალი ევროპული მართვის ციკლის გამოყენებით (NEDC). 2017 წლის 1 სექტემბრიდან ახალი ტესტი დაინერგა, მსოფლიო მასშტაბით ჰარმონიზებული მსუბუქი ავტომობილის ტესტირების პროცედურა (WLTP), რათა ორივე ავტომობილის მყიდველებს და მფლობელებს უფრო რეალური წარმოდგენა შეექმნათ ავტომობილის სამუშაო მაჩვენებლებზე.

NEDC-დან WLTP-მდე: რა იცვლება?

ავტომობილის ტექნოლოგიების მიღწევებისა და მართვის პირობებში ცვლილებების შეტანით თითქმის 40-წლიანი NEDC მართვის ციკლის ტესტირება მთლიანად შეიცვალა. ავტომობილის საწვავის მოხმარებისა და გამონაბოლქვის გაანგარიშებისა და უფრო ზუსტი შედარებისთვის, ახალი WLTP ტესტი უფრო რეალური ტესტირების პირობებს წარმოგვიდგენს, რის შედეგადაც ლაბორატორიული დაანგარიშებები უკეთესად ასახავს ავტომობილის გზებზე სიარულს.

აქ მოცემულია, რას უნდა ველოდოთ WLTP ტესტირებისგან:

  • ტესტირების ციკლი

    დინამიკური ტესტები, რომლებიც უფრო მეტად არის რეალურ მართვასთან მიახლოებული.

    მართვის ფაზები

    უფრო დინამიკური ფაზები: 52% ურბანულ და 48% არაურბანულ ზონებში.

    საშუალო და მაქსიმალური სიჩქარე

    საშუალო სიჩქარე შეადგენს 46.5კმ/სთ (იზრდება 12.5კმ/სთ-ით), მაშინ, როცა უმაღლესი სიჩქარე გაიზარდა 131კმ/სთ.

    სიჩქარეთა ცვლა

    ყოველ ავტომობილს აქვს განსხვავებული და არა ფიქსირებული სიჩქარის ცვლის რაოდენობა.

  • ციკლის დრო

    ტესტი გრძელდება 30 წუთი, 10 წუთის დამატებით.

    ციკლის მანძილი

    23.25 კილომეტრი სიგრძე, ძველ მანძილზე ორჯერ მეტი.

    დამატებითი აღჭურვილობა არჩევით

    გათვალისწინებულია დამატებითი სატრანსპორტო შესაძლებლობები (CO ზემოქმედებით 2 და მოხმარება).

    სატესტო ტემპერატურა

    სინჯების აღება ხდება ამჟამად 23°C (და CO2 მნიშვნელობების კორექცია ხდება 14°C) 20-30 °C-თან შედარებით.

მეტი თვალსაჩინოება

 

2017 წლის სექტემბერსა და 2018 წლის სექტემბერს შორის გამოშვებული ყველა ახალი ავტომობილი უნდა შეესაბამებოდეს WLTP ტესტის პროცედურებს (მსუბუქი კომერციული სატრანსპორტო საშუალებები მიყვება ერთი წლის შემდეგ). Lexus-ისთვის, 2017 წლის მე-4 კვარტალში WLTP-ს ფარგლებში პირველი სერტიფიცირებული მოდელია RC F-ი.

Lexus-ში ჩვენ მივესალმებით WLTP-ს ცვლილებას, რომელიც ჩვენს მომხმარებლებს სთავაზობს საწვავის ეკონომიისა და ემისიების გაანგარიშების უფრო ზუსტ საფუძვლებს. როგორც ლიდერმა სუფთა მობილურობაში, ჩვენ ათწლეულები გავატარეთ იმის კვლევაში, თუ როგორ უნდა შეიქმნას ისეთი ავტომობილები, რომლებიც გარემოსთან კეთილგანწყობაშია, ისეთი ტექნოლოგიების წარმოებაში, როგორიცაა ჰიბრიდი, რომელმაც დაამტკიცა თავისი ღირებულება მწვანე საფარში აირების ემისიის შემცირებით და რომელიც ეხმარება წინსვლას დაბალი ნახშირბადის საზოგადოებისკენ.

ჰიბრიდის საშუალებით, 2050 წლისთვის ჩვენ შევამცირებთ ნახშირორჟანგის გამოყოფას 90%-ით.

დოქტორი იოჰან ვან ცილი, Toyota Motor Europe-ის პრეზიდენტი და აღმასრულებელი დირექტორი

ყოველდღიური ტესტები, რეალური შედეგები

ახალი WLTP ტესტები უზრუნველყოფს, რომ ლაბორატორიული დაანგარიშებები ახლა უკეთესად ასახავს იმ სიტუაციებს, რომლებსაც ყოველდღიურ ცხოვრებაში ვაწყდებით. ეს ნიშნავს, რომ ახალი ავტომობილების პირობებში საწვავის მოხმარება და ემისიის მნიშვნელობა გაცილებით უკეთესია იმასთან შედარებით, რის მიღწევაც რეალურად გსურდათ.